... حس غریب ...

 

 دلگیرم .
           دلگیر از حسی غریب
                                        که همه ی وجودم را فراگرفته 
 و نمی دانم
                چگونه آن را بیان کنم .

 چه سخت است که در دلت آشوب باشد 
                                                     و هیچ نتوانی بگویی .


 نمی دانم آنچه میگویم برایت آشناست یا نه ؟

 بعضی شبها آنقدر این حس غریب سایه ی سنگینی بر دلم می افکند

 که می خواهم ساعتها گریه کنم تا شاید سبک شوم 


                یا شاید  مثل پرنده ای گرفتار در قفس به سوی آسمان بال بزنم

                                     و از این قفس از این حس غریب خودم را دورتر و دورتر کنم  .

 
دلگیرم .
            دلگیر از حسی غریب ...


                                                تو بگو من چه کنم ؟ ...                                
نظرات 1 + ارسال نظر
هیلدا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com


یــــــــــــــه روزی
یه جایــــــــــــــــــــــی
یه وقــــــــــــــــــــــــــــــــتی
صبر داشــــــــــــــــــــــــــــــــته باش
صبر داشتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه باش
صبر داشته بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد