..... نرو ......

امروز شعر زیبای آهنگ تیتراژ آخر مجموعه طنز ... ارث بابام ... رو که آقای رضـا صادقی با صدای دلنشینش اجرا کرده بود برای شما مینویسم که امیدوارم خوشتون بیاد :
***********************************************************************
نرو . نرو .
             تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری . نرو .
             تو هم مثل من تو غصه کم میاری . نرو . آه نرو .
نرو . نرو .
             تو هم می پوسی . میمیری . بی من نرو .
             تو هم طاعون غم می گیری . بی من نرو . آه نرو .

نرو . نرو .
              تو که می دونی من بی تو - تو بی من - یعنی حسرت
              تو که مـی دونـی بـی جـو ا ب مـی مـونـه عشـق و عـادت
              تو که می دونه کم میشم . تو که می دونی کم میشی .
              تو که مـی دونـی هم آغـوش غـم میشی . نـرو . آه نرو . نرو .


***********************************************************************

برای شما لینک دانلود این آهنگ کوتاه و دلنشین رو میذارم . (
رضـا صادقی < نرو > )

هر روز با شعرهای آهنگهای دلنشین در خدمت شما هستم . حتما حتما هر روز به این وبلاگ که متعلق به خودتونه سر بزنید و از این شعرهای زیبا لذت ببرید .
لطفا نظر یادتون نره .

نظرات 3 + ارسال نظر
آتنا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست من سلام
دلم می خواست خانه عشق مرا کسی خراب نمی کرد .... دلم می خواست که روزهای خوب هیچ وقت تمام نمی شد .... از همیشه تا هنز عاشق مانده ام ... « من مانده ام ملال و غمم رفته ای تو شاد ... با حالتی که بدتر از آن کس ندیده است ... ای تخته سنگ پیر گویا دگر فسانه به پایان رسیده است .... » افسانه ! دیگر دلم هیچ آهنگی نمی نوازد و من ، قندیل کوه واپس زده ای هستم که در ایستایی یک خیال همچنان چشم به راه خورشید نشسته ام ! یخ کرده از اضطراب تنهایی و پرواز خواهشهای دل ! تنها همین یک شعر برایم کافیست ..... من دیگر ساده تر از این نخواهم شد .... نسیم را در کوله پشتی خویش برایت آورده بودم ... طوفان از دستهای من گریزان است ... باورت نشد ... نمی دانم چرا ؟ .. و من در کوچ همچنان به دنبال رهایی سرگردان مانده ام و روح صاعقه زده من باورش نشد فرار چیست ؟! من نخواهم گریخت ... خواهم ماند ... خواهم سوخت و خاکستر حرفهای خویش را روزی آب خواهم کرد در دل سنگ ترین سنگهای روزگار ... همیشه با یادت .... جان شیفته را یدک خواهم کشید ......
به عاشقانه های من هم تشریف بیارید

هیلدا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

سلام
خــــــــــــــــوبی؟
مرسی خوبه با اینکه با خود رضا خان صادقی خیلی حال نمیکنم ولی خوب شعراش خیلی خوبه و قشنگ و دوس داشتنی
راستی رضا بابت اون ..... مرسی لطف کردی...... موفق باشی

هیلدا خانوم
مرسی از اینکه به وبلاگ خود سر زدی .
موفق و سربلند باشی .
رضـا .

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ق.ظ

......@..@..@..........@..@..@.............@..@..@...........@..@..@........
...@.................@.@...............@.....@..................@.@................@...
.@.....................@....................@.@......................@.....................@.
.@.............................................@.@...............................................@.
..@...........................................@ @.............................................@..
....@.....WWW . O N L I N E 4 E V E R . BLOGSKY.COM........@...
......@...................................@...........@.....................................@......
........@..............................@.................@...............................@.........
...........@........................@.......................@........................@.............
..............@.................@..............................@.................@.................
.................@..........@.......................................@........@.....................
.......................@....................................................@...........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد