..... اونی که ناخواسته بهش بد کردم این و دوست داره .....

کجای این جنگل شب پنهون می شی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت پر می کشی چکاوکم
چرا به من شک می کنی ، من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو
دست کدوم غزل بدم ، نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهونه باز پنهون کنم هق هقمو
گریه نمی کنم نرو
آه نمی کشـــــــــــم بشین
حرف نمی زنم بمون
بغض نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی کنم ببین
سفر نکن خورشیدکم ، ترک نکن مرا نرو
نبودنت مـــــــــــــــــــــــــــــــــرگ منه ، راهی این سفر نشو
نذار که عشق من و تو اینجا به آخر برسه
بری تو و مـــــــــــــــــــــــــــرگ من از رفتن تو سر برسه
گریه نمی کنم نرو
آه نمی کشـــــــــــــم بشین
حرف نمی زنم بمون
بغض نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی کنم ببین
نوازشم کن و ببین عشق می ریزه از صدام
صدام کن و ببین باز غنچه می دن ترانه هام
اگرچه من به چشم تو کمم ، قدیمیم
گمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم
گریه نمی کنم نرو
آه نمی کشـــــــــــم بشین 
حرف نمی زنم بمون
بغض نمـــــــــــــــــــــــــــــــــی کنم ببین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد